25 Ocak 2015 Pazar

Neden Buradayım?

Merhaba,

Neden buradayım sorusuna uzun uzadıya cevap vermek isterdim ama aslında verilecek öyle uzun bir cevabım yok. Yani gönlümden geçen şöyle süslü püslü cümleler kurup şu an henüz oluşmamış ama ilerleyen zamanlarda inşallah olmasını beklediğim okuyucular için 'Vayy çok iyi açılıştı' dedirtmek ama maalesef… Buradayım çünkü canım tam da burada olmayı istedi. Yani yazmak istedi, aktarmak ve aktarırken kurallara takılmamak istedi. Aklımdan, gönlümden geçen neyse aynen de öyle yazmak istedi. Haliyle yazacağım yazılarda da benden parçalar olacak. 

1984 Aralık ayı doğumlu olarak tipik bir Yay kadınıyım. Tam de kendi ruhuma uygun bir mesleğim olduğunu düşünüyorum. Çünkü ben bir İK'cıyım. :)
Yani bazen psikolog, bazen de sadece bir dost.. Sürekli araştıran, iletişimin her türünü seven, sorgulayan ve ‘daha iyi nasıl yapabilirim’ diye kafa yormam gereken bir işim var. Son dönemde çok kolay olduğu düşünülen ve baya da popüler olan bir iş İnsan Kaynakları. Ama o kadar da kolay değil. Çünkü gerekirse tüm şirketi harekete geçirebilecek bir yapınız olması gerekiyor. Hem eğitmeniz hem de öğretmeniz gerekiyor. Gündemi takip etmeniz ve analiz etmeniz, tabi bir de analiz ettiğiniz şeyleri firmanıza entegre edebilmeniz gerekiyor. Rutinlik kelimesinin yanından bile geçemeyeceğiniz bir iş İnsan Kaynakları. Ama her şeyden önemlisi insanı sevmeniz gerekiyor.  Daha söylenecek çok şey var tabi ama bebek adımları ile gidelim şimdilik. Kısaca bir dönem verdiğim kişisel gelişim eğitimlerinden tutun da şu an içinde bulunduğum işe alım kısmına kadar adım adım her evresinde bulunmayı sevdiğim bir mesleğim var.

 
Burası paylaşım alanı… O yüzden şu an her kimsen bilmiyorum ama dünyama hoş geldin.

Şimdiden bir şekilde beni bulduğun için, yolumuz kesiştiği ve yazımı okuduğun için teşekkür ederim.

Mutlu kalman dileğiyleJ

Sevgilerimle,


Pınar

2 yorum: